Zyskaj nowych klientów dzięki skutecznej
promocji Twojej strony internetowej.
Precyzyjnie zaplanowana i prowadzona strategia marketingu internetowego nie może pomijać niezwykle istotnego aspektu działań, jakim jest reklama Google. Skuteczna reklama w Internecie może stanowić ważny element na drodze do sukcesu strony internetowej. Dzięki reklamom w sieci każdy przedsiębiorca zyskuje możliwość znaczącego zwiększenia rozpoznawalności marki, wygenerowania dużego wolumenu ruchu na stronę, a także zwiększenia poziomu sprzedaży. Osiągnięcie celów marketingowych firmy powinno tym samym zostać oparte na kompleksowych działaniach SEO/SEM. Decydując się na kampanie reklamowe w Internecie, niezależnie od celu, jaki stawiany jest przed reklamodawcą, watro wykorzystać ogromne możliwości, jakie oferuje Google Ads (dawniej Google AdWords).
Twoi Klienci są w sieci - spraw, aby Cię znaleźli! Jak?
Zainwestuj w pozycjonowanie strony internetowej!
System reklamowy Google Ads (do 2018 r. Google AdWords) jest bardzo rozbudowanym zestawem narzędzi służącym płatnej promocji w Internecie, otaczającym i docierającym do użytkowników praktycznie w każdym miejscu w sieci. Jest to jednocześnie najbardziej efektywny i stosunkowo najszybszy sposób na realizację założonych celów marketingowych firmy. Niezależnie od przyjętego celu kampanii, reklama Google Ads umożliwia efektywne wykorzystanie środków dla jego uzyskania. Biorąc pod uwagę ogromny zasięg kampanii reklamowych oraz możliwości precyzyjnego dotarcia do klienta znajdującego się na pożądanym etapie procesu zakupowego, Google Ads to system reklamowy, obok którego nie można przejść obojętnie.
Google Ads (Google AdWords) umożliwia reklamodawcy skuteczne działania służące między innymi:
Kampanie reklamowe Google Ads (Google AdWords) umożliwiają precyzyjne dotarcie do odbiorcy, w miejscu i czasie (w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania), w którym wyraża on zainteresowanie Twoją ofertą.
Agencja SEO Pozycjonowanie.pl od lat specjalizuje się w prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych w systemie Google Ads (Google AdWords). Skontaktuj się z nami. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i celach. Wykorzystaj ogromne możliwości efektywnych reklam Google Ads z agencją Pozycjonowanie.pl!
Wybierając reklamy w Google, reklamodawca otrzymuje do dyspozycji potężne narzędzie pozwalające efektywnie i precyzyjnie kierować przekaz reklamowy do potencjalnych odbiorców. Jednak to nie jedyna korzyść z prowadzenia skutecznej reklamy w wyszukiwarce Google. Wśród wielu zalet systemu, wyróżnić należy ponadto:
Google Ads (Google AdWords) stanowi doskonałą alternatywę lub uzupełnienie pozostałych działań marketingowych. Bogaty wachlarz korzyści, możliwość dotarcia z przekazem reklamowym do ogromnej liczby zainteresowanych użytkowników, precyzyjna optymalizacja i analityka działań, mierzenie poziomu konwersji oraz czytelne sposoby rozliczeń stawiają system reklamowy Google Ads na pozycji czołowych systemów marketingowych, skutecznie wypierających lub uzupełniających kampanie w mediach tradycyjnych. Skorzystaj z rozbudowanych możliwości efektywnego dotarcia do klienta poprzez reklamy Google Ads z agencją Pozycjonowanie.pl.
Kampanie Google Ads (Google AdWords) otaczają użytkowników Internetu każdego dnia. I chociaż bywają one czasami nachalne lub irytujące, stanowią jeden z najbardziej efektywnych sposobów na skuteczne dotarcie do klienta w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google, o czym świadczyć może bardzo stale rosnąca popularność tej formy reklamy. Agencja Pozycjonowanie.pl od wielu lat specjalizuje się w prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych w Internecie z wykorzystaniem systemu Google Ads. Wśród naszych klientów znaleźć można przedsiębiorstwa z różnych branż, posiadających zróżnicowane cele marketingowe. Dlatego też oferujemy bogaty wachlarz kampanii Google Ads:
System reklamowy Google Ads (Google AdWords) umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o czytelny system rozliczeń. W zależności od rodzaju kampanii rozliczenia budżetu prowadzone są w oparciu o następujące modele:
System reklamowy Google Ads (Google AdWords) nie posiada żadnych ograniczeń do ustalania wysokości budżetu kampanii reklamowej. Dotyczy to zarówno minimalnych, jak i maksymalnych wartości nakładów na reklamę. Efektywność wyświetlania reklamy oraz stawek są wynikową swego rodzaju aukcji reklamodawców, w której najwyższa stawka determinuje najwyższą pozycję w kolejności ich wyświetlania. Google Ads opiera się ponadto na rankingu reklamy, który w najprostszym ujęciu można przedstawić jako iloczyn maksymalnej stawki za kliknięcie i jakości reklamy:
Ranking reklamy = maks. stawka * jakość reklam
Oparcie systemu Google Ads (Google AdWords) na powyższym założeniu umożliwia uniknięcie sytuacji, w której przedsiębiorcy posiadający duży budżet marketingowy zablokują możliwość prowadzenia działań reklamowych przez mniejszych reklamodawców. Jeśli poszukujesz wsparcia w określeniu realnej i efektywnej wysokości budżetu na działania reklamowe w Google Ads (Google AdWords), skontaktuj się ze specjalistami agencji Pozycjonowanie.pl i uzyskaj bezpłatną wycenę.
Agencja Pozycjonowanie.pl oferuje skuteczne prowadzenie i zarządzanie kampaniami Google Ads (Google AdWords). Szczegółowa analiza Twoich potrzeb, celów biznesowych oraz możliwości budżetowych umożliwia nam precyzyjne przygotowanie i przeprowadzenie skutecznych kampanii promujących Twoją stronę internetową, zwiększającą widoczność i świadomość marki oraz liczbę potencjalnych i nowych klientów, co w konsekwencji znacząco wspomoże proces budowy i utrzymania pozycji lidera na rynku. W ramach prowadzenia kampanii Google Ads stawiamy na przejrzystość i czytelność rozliczeń. Dlatego każdorazowo indywidualnie podchodzimy do budżetu kampanii reklamowych i wraz z klientem określamy jego wysokość niezbędną do prowadzenia efektywnych działań. Koszt konfiguracji i prowadzenia kampanii Google Ads w agencji Pozycjonowanie.pl jest natomiast stały i wynosi:
do budżetu 2 000 zł => 400 zł
powyżej budżetu 2 000 zł => 400 zł + 15% x (Twój budżet - 2 000 zł)
Wybierz doświadczenie i buduj przewagę konkurencyjną ze skutecznymi kampaniami reklamowymi Google Ads z agencją Pozycjonowanie.pl.
Efektywne strategie marketingowe wymagają wdrożenia rozbudowanego i zdywersyfikowanego planu działań reklamowych. W związku z tym wybór między pozycjonowaniem stron internetowych a kampaniami Google Ads (Google AdWords) nie powinien mieć miejsca. W praktyce bowiem zakres, cele oraz efekty działań SEO i Google Ads są od siebie różne i powinny być traktowane komplementarnie. Z zasady pozycjonowanie strony internetowej jest działaniem długofalowym, skupionym na budowie wartości witryny z wykorzystaniem unikalnego contentu, naturalnego profilu odnośników i precyzyjnej optymalizacji, co w długim okresie może przynieść wymierne korzyści w postaci wzrostu widoczności i przychodzącego ruchu organicznego. Kampanie Google Ads oferują zdecydowanie szybsze osiągnięcie celów bieżących, jakimi mogą być dotarcie do nowych potencjalnych klientów, wzmocnienie wizerunku, promocja aktualnej oferty czy dodarcie do klientów, którzy odwiedzili stronę, ale nie wykonali pożądanych działań. Biorąc pod uwagę korzyści płynące z bogatych możliwości kampanii reklamowych Google Ads oraz działań SEO, warto wykorzystywać symultanicznie obie metody promocji strony internetowej. Takie działania mogą doprowadzić do sytuacji, w której przekaz reklamowy sprzedawcy pojawi się jednocześnie w trzech miejscach na stronie wyników wyszukiwania jako:
Niezależnie od zakresu i tematyki strony internetowej należy pamiętać, że kampanie reklamowe Google Ads (Google AdWords) to skuteczne działania służące efektywnemu dotarciu do klientów w krótkim okresie. W połączeniu z długofalowym działaniem SEO, stanowią najbardziej skuteczną strategię marketingową w Internecie. Zapraszamy do skorzystania z doświadczenia agencji Pozycjonowanie.pl. Kampanie reklamowe Google Ads w naszym wykonaniu to:
Kampanie w wyszukiwarce Google mogą być wykonywane samodzielnie, jednak dla uzyskania najlepszej efektywności wykorzystania budżetu reklamowego i realizacji założonych celów biznesowych, warto rozważyć powierzenie działań SEM doświadczonej i skutecznej agencji Pozycjonowanie.pl. Nasi specjaliści ds. reklam Google posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych dla klientów z wielu branż. Posiadamy również niezbędne dla uzyskania wysokiego poziomu skuteczności odnawiane corocznie certyfikaty Google Ads (Google AdWords), poświadczające posiadanie najbardziej aktualnej wiedzy oraz umiejętności w tym zakresie. Aktualna wiedza oraz dostęp do rozbudowanych narzędzi umożliwia nam skuteczną optymalizację kampanii, dobór najbardziej efektywnych słów kluczowych oraz szczegółową analizę działań reklamowych. Skontaktuj się z nami i poznaj możliwości, jakie stawia przed Twoją firmą system Google Ads w rękach specjalistów z agencji Pozycjonowanie.pl.
Google Ads to rozbudowany system płatnej promocji stron internetowych w ramach sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google. Kampanie w Google umożliwiają uzyskanie zróżnicowanych celów marketingowych poprzez różnorodne formy promocji – m.in. reklamy tekstowe, graficzne, wideo, produktowe.
W ramach współpracy możemy prowadzić kampanie na kontach reklamowych klientów lub na naszym koncie Google Ads. Nic nie stoi również na przeszkodzie, aby utworzyć indywidualne konto reklamowe dla klienta.
System reklamowy Googe Ads umożliwia wyświetlanie reklam produktowych użytkownikom poszukującym Twojej oferty. Dla uzyskania najwyższej efektywności reklamy produktowej należy zadbać o możliwie najwyższy poziom jakości reklamy, dzięki czemu istnieje duża szansa na dopasowanie przekazu reklamowego do oczekiwań odbiorcy i znaczące wzrosty sprzedaży.
Stawiamy na przejrzyste warunki współpracy. Kampanie Google Ads rozliczamy na podstawie wysokości budżetu reklamowego. Obsługa kampanii wynosi zawsze:
do budżetu 2 000 zł => 400 zł
powyżej budżetu 2 000 zł => 400 zł + 15% x (Twój budżet - 2 000 zł)
Google Ads to obecnie najbardziej skuteczny i efektywny system reklamowy w Internecie. Rozbudowane możliwości konfiguracji i optymalizacji kampanii reklamowych pozwalają zbudować skuteczne kampanie reklamowe, które docierają z przekazem do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Ponadto możliwości precyzyjnej analizy efektywności prowadzonych działań, a także wprowadzania zmian w czasie rzeczywistym stanowią istotne argumenty dla wykorzystania systemu Google Ads w strategii marketingowej firmy.
“Współpracę z firmą pozycjonowanie.pl rozpoczęliśmy w marcu 2008 roku.
W tym czasie powierzyliśmy im kilka naszych serwisów. Ciągłość współpracy to najlepszy dowód uznania. Polecamy ich jako partnera
biznesowego!”
Przepraszamy wystąpił nieoczekiwany błąd