Sukces sklepu internetowego mierzony jest poziomem sprzedaży. Aby uzyskać satysfakcjonujące rezultaty na tym polu, trzeba nie tylko zadbać o wygląd serwisu, jakość oferowanych produktów czy intuicyjność obsługi. Konieczna jest także inwestycja w pozycjonowanie sklepu internetowego. W dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie e-commerce, zaistnienie w świadomości odbiorcy bez widoczności w Internecie jest praktycznie niemożliwe, dlatego też należy już teraz zainwestować w pozycjonowanie sklepu internetowego. Agencja SEO Pozycjonowanie.pl oferuje skuteczną odpowiedź na wszystkie Twoje potrzeby związane z pozycjonowaniem sklepów internetowych. Skontaktuj się z nami już teraz i zainwestuj w wysokie pozycje Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania!

Twoi Klienci są w sieci - spraw, aby Cię znaleźli! Jak?

Zainwestuj w pozycjonowanie strony internetowej!

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Polacy bardzo chętnie kupują w sieci. Dynamika e-zakupów stale rośnie - w 2019 roku już 62% internautów deklarowało dokonywanie zakupów online. Dla porównania, w 2018 roku odsetek ten wynosił 56% . Czy jakikolwiek sklep internetowy w dzisiejszych czasach stać na brak widoczności w sieci? Pozyskanie nowych klientów w Internecie jest nierozerwalnie związane z budową dużej widoczności sklepów internetowych. Tylko w ten sposób można dotrzeć do potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupu, a tym samym wpłynąć na zwiększenie sprzedaży.

Sklepy internetowe to najczęściej rozbudowane serwisy z dużą liczbą podstron kategorii i produktów, sekcjami blogowymi czy informacyjnymi. Dlatego skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga specjalistycznej wiedzy, a także indywidualnie przygotowanej strategii skutecznego SEO. Agencja marketingu internetowego Pozycjonowanie.pl to zespół doświadczonych specjalistów, wyspecjalizowanych w skutecznym SEO dla e-commerce. Pozycjonowanie sklepów internetowych opieramy na autorskiej metodzie pozycjonowania szerokiego (long-tail). Jest to rozbudowana strategia działań, będąca mieszanką trzech najważniejszych filarów pozycjonowania:

  • optymalizacji sklepu internetowego – jest to techniczny proces polegający na dostosowaniu elementów wpływających na pozycję sklepów internetowych do aktualnych wymogów wyszukiwarek;
  • tworzeniu wartościowej i unikalnej treści - content marketing w SEO to jeden z najważniejszych elementów budowy widoczności Twojego sklepu w Internecie.
  • budowie naturalnego profilu linkowania – czyli wzmacnianiu domeny sklepu internetowego poprzez pozyskiwanie wysokiej jakości, zbieżnych tematycznie odnośników przychodzących.

Pozycjonowanie szerokie to pozycjonowanie nieograniczonej liczby słów kluczowych, skupione na spektakularnym wzroście widoczności sklepów internetowych w sieci. Takie działania przekładają się na zwiększenie wolumenu ruchu w sklepie. Pozycjonowanie wykorzystujące słowa kluczowe long-tail (rozbudowane wielowyrazowe wyrażenia, z tzw. długiego ogona) pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów - od poszukujących możliwości zakupów bez skonkretyzowanych potrzeb, po zdecydowanych na zakupy konkretnych produktów.

Jesteś gotowy do podróży
na szczyt wyników w Google?

Pozycjonowanie sklepu internetowego w Google

Pozycjonowanie sklepu internetowego to długofalowy proces, prowadzony na podstawie indywidualnie opracowanej strategii. Podstawą działań SEO dla sklepu www jest dokładne poznanie i zrozumienie biznesu, branży oraz potrzeb i oczekiwań klientów. Skuteczne strategie pozycjonowania sklepu internetowego agencji Pozycjonowanie.pl to indywidualnie dobrane działania, które podzielone są na konkretne etapy:

  1. Szczegółowa analiza bieżącej sytuacji sklepu internetowego, specyfiki branży i konkurencji, a także słów kluczowych związanych z tematyką sklepu. Na tej podstawie budowana jest strategia pozycjonowania oraz potrzeb związanych z nakładami pracy. Wyszukiwarki internetowe, w tym najpopularniejsza – Google – to narzędzia tekstowe, dlatego należy zwrócić szczególną uwagę na słowa kluczowe zawarte w treści. Analizie poddaje się opisy produktów w sklepie, opisy kategorii, sekcje blogowe czy informacyjne. Słowa kluczowe analizowane są również w odniesieniu do konkurencji, a także w kontekście trendów wyszukiwań. Dzięki temu dobór słów kluczowych, pozwalających uzyskać satysfakcjonujące efekty pozycjonowania sklepów, jest kompleksowy i pozwala zbudować realną strategię SEO.
  2. Audyt SEO sklepu internetowego, czyli szczegółowa analiza technicznych aspektów struktury strony, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach. Specjaliści SEO agencji Pozycjonowanie.pl dokładnie sprawdzają wszystkie istotne elementy budowy strony i wskazują na te aspekty, które mają negatywny wpływ na odbiór strony przez roboty wyszukiwarek. W wyniku audytu SEO powstaje szczegółowy raport będący wykazem zmian optymalizacyjnych niezbędnych do wdrożenia, a umożliwiających poprawne pozycjonowanie sklepu internetowego.

    Podczas audytu SEO sklepu specjaliści weryfikują między innymi:

    • poprawność kodu źródłowego Twojego sklepu,
    • strukturę strony – m.in. budowę drzewa kategorii,
    • poprawność instalacji certyfikatu SSL,
    • dostosowanie sklepu do obsługi na urządzeniach mobilnych,
    • prędkość ładowania sklepu,
    • adresy URL – strukturę i poprawną budowę,
    • przekierowania – poprawność wdrożenia,
    • dane strukturalne - poprawność wdrożenia,
    • unikalność treści - opisy produktów i kategorii,
    • title i meta description,
    • linkowanie wewnętrzne - struktura i poprawność wdrożenia.
  3. Rekomendacje optymalizacyjne do wdrożenia w obrębie sklepu mogą być realizowane przez specjalistów SEO lub przekazane do wdrożenia po stronie właściciela e-commerce. Wdrożenie optymalizacji technicznej jest jednym z najistotniejszych elementów pozycjonowania sklepu internetowego. W zależności od potrzeb lub zmian w algorytmach wyszukiwarek, specjaliści SEO przeprowadzają regularne aktualizacje w zakresie optymalizacji strony.
  4. Content marketing jest równie ważnym elementem skutecznego SEO dla e-commerce. Unikalne i wartościowe treści, a także nieograniczona liczba słów kluczowych budują potencjał widoczności sklepu internetowego i trafiają do coraz większej liczby odbiorców. W ramach działań content marketingowych przygotowujemy zoptymalizowane treści, między innymi opisy kategorii, opisy produktów, opisy producentów, wpisy blogowe czy wpisy poradnikowe. Wdrażamy również precyzyjne linkowanie wewnętrzne.

    Pamiętaj, że skuteczne i efektywne SEO dla e-commerce wymaga ścisłej współpracy na linii agencja SEO – klient. Wszystkie zmiany wprowadzane na stronie internetowej klienta mogą zostać wprowadzone dopiero po uzyskaniu jego akceptacji. Zaangażowanie klienta jest zatem kluczowe w procesie SEO.

  5. Link building to kolejny element pozycjonowania sklepu internetowego umożliwiający uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Systematyczne pozyskiwanie różnorodnych odnośników z zewnętrznych, zbieżnych tematycznie stron internetowych wzmacnia autorytet sklepu internetowego w oczach wyszukiwarek i może pozytywnie wpłynąć na tempo uzyskania wyników. W ramach pozycjonowania sklepów internetowych specjaliści SEO agencji Pozycjonowanie.pl pozyskują linki z wielu źródeł - własnych stron wspomagających proces SEO, zróżnicowanych stron zewnętrznych, artykułów sponsorowanych itp. Niezależnie od źródła linkowania, najważniejszy jest naturalny i spójny tematycznie charakter stron linkujących, który buduje wartość witryny docelowej.
  6. Pamiętaj, że skuteczne i efektywne SEO dla e-commerce wymaga ścisłej współpracy na linii agencja SEO – klient. Wszystkie zmiany wprowadzane na stronie internetowej klienta mogą zostać wprowadzone dopiero po uzyskaniu jego akceptacji. Zaangażowanie klienta jest zatem kluczowe w procesie SEO.

  7. Raportowanie wyników stanowi niezwykle ważny dla klienta aspekt procesu, jakim jest pozycjonowanie sklepu internetowego w wyszukiwarce. W końcu klient ma prawo wiedzieć, na co wydaje pieniądze. Agencja Pozycjonowanie.pl na bieżąco analizuje i co miesiąc szczegółowo raportuje wyniki procesu pozycjonowania. Na życzenie klienta, w regularnych dłuższych odstępach czasowych, przygotowywane są również raporty dodatkowe, które mogą obejmować praktycznie każdy aspekt procesu SEO dla sklepu online, w tym widoczność sklepu, frazy kluczowe – ich ruch i pozycje, zakres wykonanych działań, analizy porównawcze oraz inne raporty z działań SEO.

Pozycjonowanie e-commerce jest procesem wymuszającym dużą elastyczność. Dlatego powyższe elementy mogą następować po sobie, zmieniać kolejność, być wykonywane symultanicznie lub cyklicznie. Szczegółowa struktura usługi pozycjonowania sklepu internetowego uzależniona jest od indywidualnych potrzeb klienta oraz sytuacji konkurencji. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów e-commerce pozwala nam skutecznie budować i realizować indywidualne i efektywne strategie SEO dla sklepów internetowych. Wybierz agencję SEO Pozycjonowanie.pl i zyskaj profesjonalnego partnera SEO!

Darmowy audyt SEO
Nasze narzędzie pozwoli Ci sprawdzić jak wygląda widoczność Twojej strony dla robotów wyszukiwarek internetowych.

Pozycjonowanie e-commerce

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego jest skomplikowanym i długotrwałym procesem. Wymaga dużego zaangażowania po obu stronach działań, często również cierpliwości. Należy pamiętać, że efekty pozycjonowania e-commerce nie pojawią się z dnia na dzień. Na pierwsze wyniki często trzeba czekać nawet kilka miesięcy. Jednak cierpliwość i konsekwencja w działaniach przynosi najczęściej spektakularne efekty.

Rozbudowane serwisy e-commerce wymagają stałej kontroli nad procesem SEO oraz dużego nakładu pracy. Zadania SEO, takie jak optymalizacja sklepu internetowego pod kątem zmieniających się algorytmów wyszukiwarek, tworzenie i optymalizacja wartościowej treści czy link building, to cykliczne i rozbudowane działania zawarte w długofalowej strategii. Samodzielne prowadzenie procesu pozycjonowania e-commerce może więc generować nadmiar zadań i uniemożliwiać efektywne zarządzanie sklepem. Dlatego warto przekazać proces pozycjonowania doświadczonym specjalistom z agencji Pozycjonowanie.pl. Niezależnie od branży, poziomu konkurencji, liczby produktów w sklepie czy wielkości serwisu, powierz pozycjonowanie doświadczonemu partnerowi, z którym osiągniesz spektakularne sukcesy w budowaniu widoczności sklepów internetowych.

Zaufaj specjalistom! Zacznij pozycjonowanie sklepu z Pozycjonowanie.pl!

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego to nie tylko pozycja fraz kluczowych. Agencja SEO Pozycjonowanie.pl zajmuje się skutecznym i kompleksowym działaniem na rzecz widoczności sklepu w Google i innych wyszukiwarkach, dzięki czemu można uzyskać wiele korzyści biznesowych, m.in.:

  • Dotarcie do nowych klientów – wzrost widoczności sklepu internetowego wpływa na większy ruch organiczny, co przekłada się na większą liczbę klientów. Dostosowanie treści w sklepie do wyszukiwanych przez użytkowników fraz kluczowych pozwala skutecznie zwiększyć liczbę nowych potencjalnych klientów.
  • Zwiększenie liczby konwersji – pozycjonowanie e-commerce charakteryzuje dostosowanie treści na stronach sklepu do zapytań i oczekiwań potencjalnych klientów. Precyzyjna odpowiedź na intencje użytkowników, poprzez wykorzystanie nieograniczonej liczby słów kluczowych, znacząco wpływa na decyzje zakupowe odbiorców. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu ruch na stronie internetowej rośnie, co zwiększa szanse na wzrost sprzedaży.
  • Wzmocnienie pozycji brandu na rynku – efektywne pozycjonowanie sklepów internetowych skupia się na wielu aspektach. Obejmuje m.in. tworzenie dużej ilości unikalnych treści, w tym wpisów blogowych czy sekcji FAQ. Udostępnienie potencjalnym klientom wartościowego contentu dopasowanego do ich oczekiwań i spełniającego ich potrzeby pozwala skutecznie budować pozycję eksperta w branży oraz znacząco wzmacnia zaufanie do marki.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego jest skomplikowanym i długofalowym procesem uzależnionym od wielu czynników. Co więcej, duża część czynników determinujących koszt pozycjonowania e-commerce leży poza stroną www. Są to między innymi:

  • dynamika branży,
  • poziom i działania konkurencji,
  • warunki rynkowe funkcjonowania sklepu internetowego.

Wśród czynników wewnętrznych wpływających na koszt pozycjonowania sklepu internetowego można wymienić między innymi:

  • wielkość asortymentu w sklepie internetowym,
  • optymalizacja sklepu internetowego,
  • dotychczasowe działania SEO dla sklepu online,
  • dobór słów kluczowych i zawartość unikalnej treści (w tym title i description),
  • profil linków przychodzących oraz linki wewnętrzne.

W związku z tym, że tak wiele czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływa na pozycjonowanie e-commerce, stały koszt pozycjonowania sklepu jest niemożliwy do przedstawienia. Agencja SEO Pozycjonowanie.pl indywidualnie podchodzi do każdego klienta i projektu pozycjonowania sklepu internetowego. Na podstawie szczegółowych analiz, każdorazowo proponujemy indywidualną wycenę procesu pozycjonowania sklepu online. Możesz być pewien, że kontaktując się z nami, uzyskasz ofertę perfekcyjnie dostosowaną do Twoich oczekiwań i potrzeb.

Pozycjonowanie sklepów internetowych stanowi obecnie najkorzystniejszy kosztowo sposób na pozyskanie klienta. W porównaniu z innymi, jednostkowy koszt pozyskania klienta z e-commerce SEO jest najniższy na rynku.

Skontaktuj się z nami już teraz i otrzymaj bezpłatną wycenę skutecznego pozycjonowania Twojego sklepu internetowego z wykorzystaniem nieograniczonej liczby słów kluczowych!

Jesteś gotowy do podróży
na szczyt wyników w Google?

Pozycjonowanie.pl - specjaliści SEO dla Twojego sklepu internetowego

Kilkunastoletnie doświadczenie skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych, tysiące efektywnych kampanii SEO i rosnąca liczba zadowolonych klientów - decydując się na współpracę z agencją Pozycjonowanie.pl, wybierasz najskuteczniejsze pozycjonowanie sklepów internetowych. Stawiamy na transparentność oraz kompleksowość strategii pozycjonowania e-commerce. Wśród naszych usług znajdziesz rozbudowane działania SEO, a także możliwość prowadzenia skutecznych kampanii PPC - w Google i mediach społecznościowych. Pozycjonowanie.pl to między innymi:

  • skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego oparte o słowa kluczowe long-tail,
  • dokładana analiza i monitoring rozwiązań konkurencji
  • dobór najbardziej sprawdzonych rozwiązań związanych z rozbudową struktury strony,
  • precyzyjnie realizowane kampanie PPC i kampanie płatne w social media, m.in. Google Ads, YouTube, Facebook Ads, Allegro Ads, LinkedIn Ads,
  • szczegółowy audyt SEO dla każdej strony internetowej,
  • indywidualne i grupowe szkolenia z zakresu marketingu internetowego.

Oferujemy kompleksowe działania w ramach skutecznego pozycjonowania sklepów internetowych. Nie musisz już zastanawiać się, jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swoich potrzebach – z pewnością znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązania z zakresu marketingu w sieci.

Pozycjonowanie sklepów internetowych w warunkach dużej konkurencji to coraz trudniejsza dziedzina marketingu. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to tylko jeden aspekt SEO. Istotny jest również nacisk na widoczność sklepu w Internecie. Pozycjonowanie sklepu to obecnie najbardziej efektywny sposób dotarcia do potencjalnego klienta i zwiększenie sprzedaży. Powszechny dostęp do Internetu powoduje, że z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na zakupy w sklepach internetowych. Skorzystaj z szansy zdobycia wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania dzięki skutecznym działaniom SEO. Wykorzystaj usługę pozycjonowania sklepu dla Twojego biznesu online oferowaną przez agencję Pozycjonowanie.pl. Skontaktuj się z nami już teraz i rozpocznij podróż ku spektakularnym sukcesom w Internecie. Zaufało nam już wiele sklepów internetowych. Najwyższy czas, aby zaczął pozycjonować sklep należący do Ciebie i osiągnął sukces w Internecie!

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

“Współpracę z firmą pozycjonowanie.pl rozpoczęliśmy w marcu 2008 roku.
W tym czasie powierzyliśmy im kilka naszych serwisów. Ciągłość współpracy to najlepszy dowód uznania. Polecamy ich jako partnera
biznesowego!”

Dominika Bońkowska, Właściciel firmy Toyota Bońkowscy Poznań i BMW oraz MINI Bońkowscy Szczecin